Předmět je zařazen do předposledního semestru studijního programu Učitelství pro 2. stupeň základních škol. Vzhledem k tomu, že studenti v době výuku předmětu již mají za sebou předměty Asistentská praxe, Reflektivní praxe průběžná 1 a 2 a většina z nich i předmět Reflektivní praxe sou-vislá, je umožněno v rámci seminářů stavět na zkušenostech z hospitací i vlastní výuky, vzájemně si sdílet zkušenosti a následně o nich diskutovat.
Obsah výuky může být rozdělen do tří částí. Na začátku semestru budou mít studenti možnost formou metody focus group reflektovat své dosavadní zkušenosti z praxe, bude nabídnut přehled přístupů k výuce cizího jazyka a možnost využití jednotlivých přístupů v případě, že žákům činí určitý aspekt jazyka problém. Cílem je vybrat si takové přístupy, které umožní problém efektivně vyřešit. Ve druhé části semestru je předmět zaměřen na možnosti blended learning jako jedné z metod distančního (případně hybridního) vzdělávání. S procesem osvojování si metody blended learning souvisí zjištění toho, co žákům nejvíce vyhovuje s odkazem na typ jejich inteligence (dle teorie mnohočetných inteli-gencí dle Howarda Gardnera). V souvislosti se stále větším propojením multimédií a výuky angličtiny bude závěr semestru zaměřen na implementaci technologií dle metody SAMR do výuky (substitution - augmentation - modification - transformation) a využití této metody při výuce jazykových dovedností.
- Enseignant: Štěpánka Rubešová
- Enseignant: Věra Tauchmanová