Předmět je přípravou studentů studijního programu Učitelství pro 1. stupeň pro základní školy s mod-ulem Anglický jazyk na jejich pedagogickou praxi ve školách, pro hospitace na hodinách anglického jazyka a vlastní mikrovýstupy a výuku anglického jazyka.
Obsah výuky můžeme rozdělit do třech částí. Na začátku semestru je cílem osvojení pedagogické ter-minologie v anglickém jazyce, porozumění struktuře pedagogického deníku. Dále si studenti osvojí principy zápisů z hospitačních hodin, záznamů příprav a podstatu reflexí hodin. Ve druhé části semes-tru je předmět nejprve zaměřen na možnosti integrovaného rozvoje řečových dovedností. Klíčové jsou dále hodiny zaměřené na blended learning jako jednu z metod vzdělávání. Vzhledem k do jisté míry požadované samostatnosti žáků u této metody je zejména pro studenty 1. stupně je nutné upravit výu-ku tak, aby byla natolik motivující, že žáci dokáží samostatně a efektivně dosáhnout požadovaného výsledku. K tomu napomůže určení toho, jaká inteligence je u žáků dle teorie Howarda Gardnera dominantní. Třetí část semestru bude zaměřena na přístupy ve výuce angličtiny, které žáky v rámci hodin více aktivizují, usnadňují studium a zároveň umožňují vést hodiny angličtiny zábavnější formou.
- Trainer/in: Štěpánka Rubešová
- Trainer/in: Věra Tauchmanová