Pedagogické portfolium (PP) budoucího učitele je evaluačním nástrojem, který je zaměřen na podporu profesního rozvoje budoucího učitele a na naplňování jeho profesních potřeb. Jeho zavedením přebírá učitel spoluodpovědnost za svůj profesní a osobnostní rozvoj i za
hodnocení své práce.
PP umožňuje sebehodnocení i hodnocení budoucího učitele. Odkrývá nejen jeho silné stránky, ale i
oblasti ke zlepšení. V rámci studia DPS bude nástroj využíván jak formativně, tak i k sumativním účelům, tj. k průběžnému bilancování a navrhování další cesty profesního rozvoje. Budoucí učitel má příležitost portfoliem dokládat svůj rozvoj a kvalitu své práce v různých aspektech a oblastech. Průběžná obhajoba jeho dílčích částí je součástí plnění předmětů v rámci studia. Obhajoba jeho konečné písemné formy je součástí závěrečné zkoušky vedoucí k získání osvědčení o pedagogické způsobilosti absolventa.
- Enseignant: Dagmar El-Hmoudová
- Enseignant: Eva Freibauer Hamplová
- Enseignant: Kamil Janiš
- Enseignant: Kateřina Juklová
- Enseignant: Olga Kesnerová Řádková
- Enseignant: Petra Paulovičová
- Enseignant: Barbara Pospíšilová
- Enseignant: Jindra Vondroušová
- Enseignant: Daniela Vrabcová