Pedagogické portfolium (PP) budoucího učitele je evaluačním nástrojem, který je zaměřen na podporu profesního rozvoje budoucího učitele a na naplňování jeho profesních potřeb. Jeho zavedením přebírá učitel spoluodpovědnost za svůj profesní a osobnostní rozvoj i za
hodnocení své práce.
PP umožňuje sebehodnocení i hodnocení budoucího učitele. Odkrývá nejen jeho silné stránky, ale i
oblasti ke zlepšení. V rámci studia DPS bude nástroj využíván jak formativně, tak i k sumativním účelům, tj. k průběžnému bilancování a navrhování další cesty profesního rozvoje. Budoucí učitel má příležitost portfoliem dokládat svůj rozvoj a kvalitu své práce v různých aspektech a oblastech. Průběžná obhajoba jeho dílčích částí je součástí plnění předmětů v rámci studia. Obhajoba jeho konečné písemné formy je součástí závěrečné zkoušky vedoucí k získání osvědčení o pedagogické způsobilosti absolventa.
- Trainer/in: Dagmar El-Hmoudová
- Trainer/in: Eva Freibauer Hamplová
- Trainer/in: Kamil Janiš
- Trainer/in: Kateřina Juklová
- Trainer/in: Olga Kesnerová Řádková
- Trainer/in: Petra Paulovičová
- Trainer/in: Barbara Pospíšilová
- Trainer/in: Jindra Vondroušová
- Trainer/in: Daniela Vrabcová