Kreslířské studie světa hmotných tvarů kolem nás, jejich stínů a světel, světlostí a tmavostí. Skutečné tvary a velikosti, detaily a zvětšeniny, průhledy, kresby z představy.
Didaktika kresby.
- Teacher: Tomáš Moravec
- Teacher: Rostislav Novák
- Teacher: Kateřina Štěpánková
- Teacher: Vlastimil Vodák
Cílem předmětu je osvojení základních problémových okruhů kultury a výtvarného umění renesance, baroka a výtvarného umění 18. století (rokoka a klasicismu).
- Teacher: Martin Pavlíček
Prazdna anotace
- Teacher: Martin Pavlíček
- Teacher: Klára Zářecká
Osvojení a poznání vývoje českého výtvarného umění od doby barokní až po současnost.
- Teacher: Martin Pavlíček
Románská kultura, vývoj románského umění v českých zemích. Gotická architektura ve Francii a v českých zemích. České deskové malířství. Renesanční umění.
- Teacher: Martin Pavlíček
- Teacher: Klára Zářecká
Cílem je osvojení základních problémových okruhů kultury a výtvarného umění renesance, baroka a výtvarného umění 18. století (rokoka a klasicismu).
- Teacher: Martin Pavlíček
- Teacher: Klára Zářecká
Cílem výuky předmětu Dějiny umění 5 je seznámí se s základními okruhy kultury, výtvarného umění baroka, výtvarného umění 18. století (rokoka a klasicismu) a uměleckých osobností daného období.
- Teacher: Martin Pavlíček
Estetický zážitek, estetického vnímání, vizuální gramotnost. Vnímání, interpretace a reinterpretace výtvarného umění. Metody a formy práce s uměleckým dílem ve škole. Soudobá vizualita principy vizuální komunikace. Problematika vkusu a kýče.
- Teacher: Kateřina Štěpánková
- Teacher: Lucie Tikalová
Estetický zážitek, estetického vnímání, vizuální gramotnost. Vnímání, interpretace a reinterpretace výtvarného umění. Metody a formy práce s uměleckým dílem ve škole. Soudobá vizualita principy vizuální komunikace. Problematika vkusu a kýče.
- Teacher: Magda Munzarová
- Teacher: Katarína Přikrylová
- Teacher: Kateřina Štěpánková
- Teacher: Lucie Tikalová