Kreslířské studie světa hmotných tvarů kolem nás, jejich stínů a světel, světlostí a tmavostí. Skutečné tvary a velikosti, detaily a zvětšeniny, průhledy, kresby z představy. Didaktika kresby.
Cílem předmětu je osvojení základních problémových okruhů kultury a výtvarného umění renesance, baroka a výtvarného umění 18. století (rokoka a klasicismu).
Osvojení a poznání vývoje českého výtvarného umění od doby barokní až po současnost.
Románská kultura, vývoj románského umění v českých zemích. Gotická architektura ve Francii a v českých zemích. České deskové malířství. Renesanční umění.
Cílem je osvojení základních problémových okruhů kultury a výtvarného umění renesance, baroka a výtvarného umění 18. století (rokoka a klasicismu).
Cílem výuky předmětu Dějiny umění 5 je seznámí se s základními okruhy kultury, výtvarného umění baroka, výtvarného umění 18. století (rokoka a klasicismu) a uměleckých osobností daného období.
Estetický zážitek, estetického vnímání, vizuální gramotnost. Vnímání, interpretace a reinterpretace výtvarného umění. Metody a formy práce s uměleckým dílem ve škole. Soudobá vizualita principy vizuální komunikace. Problematika vkusu a kýče.
Estetický zážitek, estetického vnímání, vizuální gramotnost. Vnímání, interpretace a reinterpretace výtvarného umění. Metody a formy práce s uměleckým dílem ve škole. Soudobá vizualita principy vizuální komunikace. Problematika vkusu a kýče.