Prazdna anotace
- Teacher: Štěpán Hubálovský
- Teacher: Tomáš Krčil
- Teacher: Zuzana Průchová
Cílem předmětu je dát studentům základní znalost programování v jazyce Python a naučit je navrhovat, implementovat a testovat programy pro řešení jednoduchých úloh. Kromě zvládnutí syntaxe a sémantiky jazyka Python se studenti zdokonalí v praktickém užívání programátorských nástrojů.
- Teacher: Tomáš Hornik
- Teacher: Michal Musílek
- Teacher: Petr Musílek
Prazdna anotace
- Teacher: Radek Němec
- Teacher: Petr Voborník
Prazdna anotace
- Teacher: Michal Musílek
- Teacher: Petr Voborník
Cílem předmětu je seznámit studenty s moderními trendy v oblasti elektronického vzdělávání ve školním prostředí.
Součástí znalostí je též načerpání nutného teoretického základu pro tvorbu e-learningovývh kurzů v souladu s aktuálními požadavky praxe.
- Teacher: Jan Drašnar
- Teacher: Matěj Marvan
- Teacher: Jan Mottl
- Teacher: Michal Musílek
- Teacher: Ondřej Šeda
Náplň předmětu vychází z projektu European Computer Driving Licence (ECDL), který je evropským standardem v definování pojmu počítačová gramotnost.
- Teacher: Petr Coufal
- Teacher: Štěpán Hubálovský
- Teacher: Tomáš Krčil
- Teacher: Zuzana Průchová
Rozvíjet logické a algoritmické myšlení studentů. Poskytnout jim vhled do podstaty pojmů z oblasti teorie grafů, porozumění důkazům matematických vět z oblasti teorie grafů a činnosti složitějších kombinatorických algoritmů, orientaci v aplikování získaných poznatků v praxi.
- Teacher: Petr Coufal
- Teacher: Eva Milková
Poskytnout studentům hlubší teoretické znalosti z oblasti teorie grafů a seznámit je s řadou dalších grafových algoritmů. Rozvíjet logické a algoritmické myšlení studentů, jejich schopnost aplikovat získané poznatky z oblasti teorie grafů v praxi, samostatně nastudovat novou látku, zpracovat ji a srozumitelně ji prezentovat. Obsahové předmět Diskrétní metody a optimalizace navazuje na předmět Grafy a grafové algoritmy vyučované v bakalářském stupni studia.
- Teacher: Eva Milková