Odborný anglický jazyk zaměřený na obor studia. Cílem je udržení a rozvíjení jazykových kompetencí studentů (poslech, čtení, psaní a mluvení), dále představení a rozšíření slovní zásoby zaměřené na informatiku a aplikace získaných dovedností a vědomostí na odborné texty a diskuse. Studenti musí splnit požadavky dle sylabu.
- Teacher: Jakub Helvich
- Teacher: Tomáš Hornik
- Teacher: Veronika Skoupilová
Odborný anglický jazyk zaměřený na obor studia. Cílem je udržení a rozvíjení jazykových kompetencí studentů (poslech, čtení, psaní a mluvení), dále představení a rozšíření slovní zásoby zaměřené na informatiku a aplikace získaných dovedností a vědomostí na odborné texty a diskuse. Studenti musí splnit požadavky dle sylabu.
- Teacher: Tomáš Hornik
Vyučovaný předmět je zaměřen na využívání digitálních technologií v pedagogické praxi. Ve vzdělávání pedagogů v rámci DVPP v oblastech digitálních technologií. Rozvoj digitálních kompetencí pedagogických pracovníků.
- Teacher: Petr Coufal
- Teacher: Petr Voborník
Poskytnout studentům hlubší teoretické znalosti z oblasti teorie grafů a seznámit je s řadou dalších grafových algoritmů. Rozvíjet logické a algoritmické myšlení studentů, jejich schopnost aplikovat získané poznatky z oblasti teorie grafů v praxi, samostatně nastudovat novou látku, zpracovat ji a srozumitelně ji prezentovat. Obsahové předmět Diskrétní metody a optimalizace navazuje na předmět Grafy a grafové algoritmy vyučované v bakalářském stupni studia.
- Teacher: Eva Milková
Prazdna anotace
- Teacher: Pavel Bédi
- Teacher: Marko Čermák
- Teacher: Michal Čvančara
- Teacher: Ondřej Falta
- Teacher: Jan Haltuf
- Teacher: Ondřej Hušek
- Teacher: Lukáš Kapitán
- Teacher: Martin Kováčik
- Teacher: Jan Mottl
- Teacher: Michal Musílek
- Teacher: Jan Rys
- Teacher: Adam Zákravský
Rozvíjet logické a algoritmické myšlení studentů. Poskytnout jim vhled do podstaty pojmů z oblasti teorie grafů, porozumění důkazům matematických vět z oblasti teorie grafů a činnosti složitějších kombinatorických algoritmů, orientaci v aplikování získaných poznatků v praxi.
- Teacher: Eva Milková
Náplň předmětu vychází z projektu European Computer Driving Licence (ECDL), který je evropským standardem v definování pojmu počítačová gramotnost.
- Teacher: Petr Coufal
- Teacher: Štěpán Hubálovský
- Teacher: Tomáš Krčil
- Teacher: Jana Novotná
- Teacher: Zuzana Průchová
Náplň předmětu vychází z projektu European Computer Driving Licence (ECDL), který je evropským standardem v definování pojmu počítačová gramotnost.
- Teacher: Tomáš Krčil
- Teacher: Zuzana Průchová
Prazdna anotace
- Teacher: Michal Musílek
Cílem předmětu je dát studentům základní znalost programování v jazyce Python a naučit je navrhovat, implementovat a testovat programy pro řešení jednoduchých úloh. Kromě zvládnutí syntaxe a sémantiky jazyka Python se studenti zdokonalí v praktickém užívání programátorských nástrojů.
- Teacher: Dušan Bednařík
- Teacher: Tomáš Hornik
- Teacher: Petr Musílek