Poznávání kreslířských postupů a technik, objevování výrazových možností linie.
Estetický zážitek, estetického vnímání, vizuální gramotnost. Vnímání, interpretace a reinterpretace výtvarného umění. Metody a formy práce s uměleckým dílem ve škole. Soudobá vizualita principy vizuální komunikace. Problematika vkusu a kýče.
Základy teorie barev a jejich vnímání. Elementární malířské dovednosti.
Experimentování s různými materiály (zejména s papírem) a prostorové práce na individuální téma.
Poznávání kreslířských postupů a technik, objevování výrazových možností linie.
Experimentování s různými materiály (zejména s papírem) a prostorové práce na individuální téma.
Porozumění dětskému výtvarnému projevu. Podstata a vývoj dětského výtvarného projevu, jeho charakteristické znaky. Individuální rozdíly ve výtvarném projevu dítěte. Využití výtvarné typologie ve výtvarné výchově.
Experimentace s různými materiály, zejména s papírem. Porovnávání možností jejich výtvarného využití s ohledem na práci s dětmi v hodinách výtvarné výchovy.
Vývoj dětského výtvarného projevu a jeho charakteristické znaky. Krizové jevy v dětském výtvarném projevu. Výtvarná typologie - individuální rozdíly ve výtvarné práci dětí.
Základy teorie barev a jejich vnímání. Elementární malířské dovednosti.